9 Ağustos 2012 Perşembe

Yaz bitmek üzere

Zaman ne kadar çabuk geçiyor okullar daha dün tatil olmuş gibi sanki sadece uç hafta sonra kosturma yeniden başlayacak. Sude'nin okulu ayın 28 inde benimki 2 Eylül'de başlayacak güzel bir dogum gunü hediyesi ( 2 Eylül benim dogum gunüm). Yazın nerdeyse sonuna gelmemize rağmen ben bahçemden hala bir kırmızı organik domates yiyemedim
100% organik olarak yetiştiriyorum sebzelerimi demekki o yüzden artık hersey hormonlu iki domates yiyebilmek icin bütün bir yaz beklemek gerekiyor. İşlev çabuk gerçekleşsin mahsul bir an önce toplansın diye dayiyorlar ilacı canım sebzelere yazık. Aslında dört mevsim yaz olan bir yerde yasasam yada greenhouse olsa evimde sera yani hep taze ve organik sebze yemek isterim ama gercekten çok işçilik istiyor bahçe ısi sizlerle yeşil domateslerimin ve patlicanlarimin resimlerini paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder