15 Ağustos 2012 Çarşamba

Hersey çok güzel olacak

Sunuclar geldi aslında dün hastaneden raporu aldım ama iki sayfa raporda tahmin edersiniz ki hic bir şey anlamadım doktorları tekrar tebrik ediyorum böyle bir lisanı nasıl anlıyorlar , anlamak icin sırf 6 sene bu dili öğrenmek gerek sanırsam geri kalan 2 senede saglık egitimi alıyorlar sanırsam :-) saka bir yana az önce doktorum aradı her seyin yolunda olduğunu ama yarınki randevuma muhakkak gitmem gerektiğini söyledi beni hocasına gönderdi yarın başka bir uzman doktoru göreceğim neyse korktuğum gibi bir şey çıkmadı şükürler olsun. Aslında sıkıntım 2 hafta sonra okulların açılacak olması herhangi bir aksilikten dolayı bir donem daha kaybetmek istemem. Bu arada ben koleje gidiyorum burda gecen donem evraklardaki yanlışlık yüzünden bir donem kaçırmak zorunda kaldım okulu neysesi simdi hersey yolunda 3 Eylül'de basliyor önümüzdeki donem yine çok heyecanlıyım okula gitmek gayet güzel çünkü bu yolun sizi basarıya götüreceğini biliyorsunuz. Hersey çok güzel olacak.

2 yorum:

  1. Bununla gecmis olsun Suzicim, hayat bize neler sunacak neler getirecek fazla bir tahminde bulunamiyoruz, ama mutlu olmak ne olursa olsun bizim elimizde... Her animizin saglik ve huzur dolu olmasi dileklerimle, operim yanaklarindan
    Gecmis olsun :)

    YanıtlaSil