16 Ağustos 2012 Perşembe

@Çok mutlu :-)

Uzun zamandır kendimi bu kadar rahat hissetmemistim bugün öğlen doktorumu görmeye gittim sonuclara baktık ve sak diye buldu problemi hastalığın ismi dural shunt sendromu türkcesini bilmiyorum aslında İngilizce olarakta araştırdım ama pek bilinen bir hastalık değilmiş doktorun anlattığına göre gözümün arkasındaki damarlardan birinde ufak bir delik oluşmuş kanama yaptikca optik sinire zarar veriyor Buda gözü kizartiyor ve ileride görme bozukluğu hatta kaybına yol acıyor. Ama ben gercekten çok sansliyim ufak bir operasyonla hatta beni bayiltmadan kolundaki bir damardan beyine kadar çıkıp deliği bulup tikayacaklar ve sorun bitecek doktor anlatırken kendiside çok mucizevi bir tedavi olduğunu söyledi gercekten öyle. Bir iki hafta icinde hersey bitmiş olacak çok heyecanlıyım ve bir sonuca ulaştığı icin mutluyum. Gercekten doktorlar bizler icin birer mucizeler onların kıymetini bilmemiz gerekiyor.
Zaman daralıyor yaz tatili bitmek üzere sude artık iyice zivanadan çıkmış durumda tatil boyunca bir çok aktivite yaptık ama nedense o hala istekleri bitmeyen bir boşluk gibi icini ne kadar doldursamda doyumsuz bende simdi yazmayı bırakıp bir medet uzun zamandır ihmal ettigim sevgili kütüphanemden pek sevdiğim bir cocuk gelişimi kitabını alıp kaldığım yerden okumaya devam edeceğim bu arada ben deniz bir kitap kurduyum :-) adı cocuğunuza sınır koyma.

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun :) inşallah ameliyatınızda sorunsuz geçer ^^

    YanıtlaSil