24 Ağustos 2012 Cuma

Bahceye bir peri konmus

Yaz tatili nasılda çabuk gecti 4 gun sonra yani salı gunü sude'nin okulu açılıyor 2. Sınıfa gidecek bu sene bir kaç gun evvel okuldan her sene gönderdikleri bu senenin takvimini görünce çok sevindim sude'nin sınıfı kapak olmuş sanırım ömür boyu saklarım bu takvimi çok güzel bir hatıra..

Dün sabah kalkınca bir kaç gündür bahçeyi ihmal ettigimi fark ettim mutfağının camından kızarmış domateslerimi görünce sude'nin eline bir çanta verip gönderdim bahçeye toplasın diye o esnada hemen resim çektim bloğuma koyabilmek icin. Daha sonrada topladığımız domatesleri kavurup kislik olarak kavanozlara koydum:)

Önümüzdeki hafta benim okulumda başlayacak bu aksam kitap araştırması yaptım burda okul kitaplarını kiralayip donem sonu tekrar geri verebiliyorsunuz daha ucuza geliyor o sekilde normalde bir ders kitabı $ 100 üstünde bazende amazondan kullanılmış alıyorum bu donem yine kolej İngilizce okuma yazma ve matematik dersleri alıcam haftanın 3 gunü diğer günlerde ders yapmakla geçecek ödevler çok fazla geliyor belli bir yastan sonra. Ucuncu resimde en sagdaki ayaktaki pembeli sude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder