13 Ağustos 2012 Pazartesi

Beklemek

Aslında ne kadarda şanslı oldugumuzu baskalarının dertlerini görünce anlıyoruz. Benimki hic bir şeymiş neler var diyoruz, yani baskaların acıları bize şükretmeyi öğretiyor. Böyle olması gerekiyor yoksa nasıl farkına varabilirizki hayatın bize yaşattığı güzelliklere şükür etmeyi. Amerika'ya geldiğimden beri oruç tutmuyorum, geçenlerde bir arkadaslar konuşurken bana seni anlıyorum ulkenden geleneklerinden uzaktasin ama güzel olan zoru başarmak dedi, çok doğru dedi kendimi boşlukta sallanıyor gibi hissediyorum hic birşeye bağlı değilim her yer karanlık yolumu bulmam icin ufacık bir ışık.

Bugün MRİ çekildi sonucları yarın alacağım hastalığım hakkında olası ihtimalleri araştırırken bir sürü çaresiz insan gördüm hikayelerini okudum Allah dert verip derman aratmasın nasıl doğru bir soz. Daha önce MRİ tecrübesi olmayanlara küçük tavsiyeler;
- oda sıcaklığı çok düşüktu kalın birseyler giymekte yarar var.
- eğer yorgunsaniz uyumanızı tavsiye ederim uzun ve sıkıcı bir zaman.
- makinaya girmeden önce mutlaka su icin benim ağzım kurudu.
Simdi bekleme sırası sabırsızlıkla yarını bekliyorum çıkacak sonucu.

2 yorum:

  1. zoru başarmak güzeldir, insan kendiyle gurur duyabilir o zaman :)
    inşallah sonuçları iyi çıkar :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler zennn hersey şimdilik iyi gibi görünüyor detayları son yazımda

    YanıtlaSil