4 Ağustos 2012 Cumartesi

Melankoli

Hani bazen herseyin üst üste geldigi dönemler olur ya onlardan birini yasıyorum bu aralar gecen hafta babası ile kahvaltı hazırlarken kaza sonucu sude'nin kolu yandı sanırım 4" civarında büyüklüğü neyse simdi yavaş yavaş geçiyor ama çok üzüldüm çok güçlü bir cocuk sude ufacık bir yanik bile canımızı ne kadar yakıyor ama hic huysuzluk yapmadı canım kizim benim.

Çarşamba gunü goz doktorunda randevum vardı uzun senelerden beri sag gözümde hic geçmeyen kizariklik yanma bazen kaşıntı ve artık son zamanlarda migren olduğunu düşündüğüm şiddetli başarısı sebebiyle. Bir sürü test yaptılar gözümde hipertansiyon ve glakoma başlangıcı oldugundan şüphelendiler. Benim doktorum diğer arkadaşına da gösterdi test sonucunu ve MRİ çekilmesine karar verdiler, tabii ben boş dururmuyum eve gelir gelmez semptomları hemen araştırdım ve aslında benim bu saydığım şikayetlerin bir çok kiside olduğunu ve bazen sonucunun goz arkasında olusan ceviz büyüklüğünde tumor olabileceğini öğrendim. Doktorun bana something pushing your eye ( gözünü iten bir şey var) demesi de evham yapmama yetide arttı bile bakalım bu çarşamba MRİ çekilecek sonrada doktoru görene kadar strese devam umarım kötü birsey çıkmaz, insanın eli kolu bağlı beklemesi çok zor Allah bütün hastalara şifa versin.

Sude'nin bir resmini paylaşmak istedim geçenlerde pasta dekoru yaparken.

3 yorum:

  1. Cok gecmis olsun Suzi, umarim kisa zamanda bu durumu atlatirsin balim, Sudeye cok gecmis olsun... Pasta cok leziz gorunuyor, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. kızınıza ve size çok geçmiş olsun. inşallah test sonucu yaptığınız efhamlar boşa çıkarda rahatlarsınız.

    YanıtlaSil
  3. İnşallah bakalım 3 gun kaldı ne çıkacak, teşekkürler.

    YanıtlaSil