20 Ağustos 2012 Pazartesi

Sıkıntı kolyesi

Uzun zamandır ihmal ettigim elisi odamı az önce toparlamak icin girdim ve bu güzel kolye çıktı ortaya kısın sahilden topladığım deniz camları ve porselen parçalarına goz atarken bir kolye yapmaya karar verdim.
Aslında dün geceden beri içimdekileri koyacak yer arıyordum onca sıkıntının ardindanda bu kolyeyi yaparak biraz kafamı boşaltmak geldi içimden o yüzdende adını sıkıntı kolyesi koydum. Dün geceye gelirsek uzun zamandır ailecek görüştüğüm arkadasım komşum beni çok üzecek seyler söyledi tartışma anında aslında yıllardır icinde biriktirdiklerinide kustu inanın bu daha çok acitti canımı ne yani biz aslında yıllardır iki iyi arkadas degildikte sadece laf olsun diyemi birbirimize katlaniyorduk sok oldum hic beklemiyordum kendini birine çok yakın hissettiğin bir anda insanlar acimasizca kolunu kanadını kırıp kalbini söküp bir kenara fırlatıyorlar hemde hic umursamadan ve bir özür diledikten sonra herseye kaldıkları yerden devam edebileceklerini düşünüp kustahca. Yüzüm gözüm aglamaktan sis perişan bir haldeyim yorgunun ama bu da geçecek.

2 yorum:

  1. Biliyorsun sende kaldigim hafta en yakin arkadasim dedigim kisi, beni nasil iki lafla yikmisti, havami attmak istedi yoksa, bende var sende yok mu dedi ne dusundu bilmiyorum ama ben artik bu tur durumlarda kaldigi yerden devam diyemiyorum, malesef hic bir sey eskisi olmuyor :)
    Ve yola devam askim onune bak arkaya bakmak yok...

    YanıtlaSil
  2. Öyle canım şapkadan başka birsey takmamak lazım kafaya, telefonun çok iyi geldi iyiki aradın sevgi'cim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil