29 Temmuz 2012 Pazar

İlk Zen meditasyon çalısmam

Bu sabah saat 8:30 da tam bir buçuk saatlik bir meditasyon uygulaması vardı bizim kasabadaki yoga merkezinde. Çok değişik bir tecrübe oldu ben meditasyonu hep oturarak yapılır diye biliyordum ama hoca bize yürüyerek de yaptırdı tabii yürürken konsantre sifirdi ama tecrübe olması önemli olan. Bu aralar Budizm, yoga, reiki baya bir ruhani yolculuk içindeyim inşallah hayırlı olur. Meditasyon yaparken aslında düşündümde namaz kılarken bulduğu huzuru hiçbir yerde bulamaz insan o apayrı bir şey. Hoca ile dinler hakkindada konuştuk meger yeni bir trend varmış shopping mall religion gibi birseymis anlamı her dinden bal almak gibi bir şey. Anladığım kadarı ile bir çok insan arayış icinde ve bu esnada önlerine çıkan her türlü inancı deniyorlar pratik ediyorlar ve ortaya ordan burdan toplama bir karma çıkıyor, bu iyimi kötümü bilemedim herseyden az cokmu, yoksa birşeyden komple bilgi sahibi olmakmi daha iyi insanlık acısından çok derinlere dalmayalım gece gece çıkamayız sonra beğendiğim bir resimi paylaşmak istiyorum konumuza ilgili.

2 yorum:

  1. Cool ;) Bu Agustos 14 te reiki seansim basliyo sonrasinda arkasi gelir diye umuyorum, zen meditasyonu ilk kez duydum, gelecek postlari merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sude'den bilgisayarımı kurtarıp resimleri yukleyebilirsem dahacok post koyarım ama zilli bırakmıyor.

    YanıtlaSil