18 Temmuz 2012 Çarşamba

Basliyorum Hadi Hayirlisi

  Selam herkese hakimda bolumunde kisaca kendimden bahsettim aslinda ek olarak yazmayi seviyorum bir cok el isi yapimiyla ugrasiyorum taki, dantel, orgu, dikis bu aralar son olarak Sea glass takintim var yasadigim yer Atlantik kiyisinda kucuk bir yazlik kasaba ve kislar cok yalniz geciyor gecen kis sahilde gezerken kesfettigim daha sonra arastirma yapip aslinda bir cok Amerika'linin da hobi olarak taki tasarimi yada ev dekorasyonlarinda kullandigini gorunce bende sivadim kollari kim tutar ben :))

   Sizlerle zaman zaman resimlerimi ve bilgileri paylasacagim, cok heyecanliyim yillardir bir blogum olsun hep istemistim aslinda ama bugune kismetmis sizlerin destegi ile bu ise dort elle sarilip belki ilerde bu kucuk blogumu web sayfasina bile donusturebilirim. Yillar evvel portakal agacinin blogunu okurdum simdi hemen hemen internette baglantisi olan herkes biliyordur yeni web sayfasini cok guzel ve guru verici bir basari bence.

   Bir kizim var demistim 7 yasinda Kasim'da 8 e girecek 2. sinifa gidecek kendileri adi Sudenaz ama burda biz kisaca Sude diyoruz zaman zaman onunla birlikte yaptigimiz aktivitelerdende bahsedecegim sizlere yazacak ve paylasacak o kadar cok sey varki daha simdiden iki haftadir blog yazma olayini kafama koydugum icin her gordugum ilginc seyin resmini de cekmeye baslamistim sizler icin neyse il aksamdan butun enerjimi harcamak akillica olmaz buralardayim hemen her gece yeni bir seyler eklmeye ugrasacagim..

Gecen hafta siddetli yagmur ve simsek sonrasi bizim kasabadaki Towers'dan bir goruntu.

3 yorum:

  1. Ilk uye ve yorum unvanina sahip olaraktan, hayirli, ugurlu olsun deyip yanaklarindan operim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim valla en cok sen sebep oldun öyle güzel bir blog yapmışsın ki dedim ben neden yapmıyor coktandirda istiyordum zaten bakalım daha öğrenecek çok şey var öpüyorum.

      Sil
  2. Cok iyi yaptin Suzim, ilerde cocuklar icin cok guzel bir dokuman ve arsiv olacak. Mutfaktaki marifetlerindende bizi mahrum birakma :)

    YanıtlaSil